Sari la conținut

Ce inseamna optimizare seo ?

Optimizarea pentru motoarele de cautare sau Search Engine Optimization (SEO), foarte cunoscut ca optimizare seo (desi este pleonasm, optimizarea optimizarii), este un proces complex de favorizare a vizibilitatii website-urilor in cadrul ordonarii rezultatelor cautarii in lista facuta de motoarele de cautare (de exemplu Google).

La inceput, motoarele de cautare afisau in urma unei cautari, site-urile in a caror descriere exista cuvantul de cautare. Deoarece programatorii (webmaster-ii, proprietarii de site-uri) au facut abuz de acest aspect, motoarele de cautare au alcatuit algoritmi mult mai complecsi care acum includ:

  • titlul paginii (textul din tagul <title>)
  • numele domeniului
  • elementele si etichetele html
  • frecventa de afisare a unui cuvant cheie
  • sinonime ale cuvantului cheie
  • atributul alt la imagini
  • titlul legaturilor
  • numarul total de legaturi
  • calitatea site-urilor ce au legaturi de la si spre o pagina
  • vechimea domeniului etc.

In mare, procesul de optimizare seo, este o componenta importanta a marketing-ului prin faptul ca necesita intelegerea modului in care functioneaza algoritmii de cautare ai motoarelor, pentru a stabili o legatura rapida cu site-urile.

La ce ajuta procesul de optimizare seo

Procesul de optimizare seo corect conduce un site la o mai buna prezenta in motoarele de cautare la cautari relevante efectuate de utilizatori, legate de serviciile sau produsele prezentate in cadrul site-ului.

Procesul de optimizare seo ajuta:

  • motoarele de cautare (de exemplu Google) te vor indexa mai bine
  • utilizatorii vor gasi mai usor serviciile sau produsele oferite
  • firmele mici pot concura foarte usor cu cele mari, companiile, in mediul online
  • reducerea cheltuielilor legate de planul de promovare online

Cum se face procesul de optimizare seo

Cele doua mari categorii in care se imparte procesul de optimizare seo sunt:

1. On-page SEO

  • crearea unui concept de design unic, care sa atraga utilizatorii
  • numele domeniului, varsta si relevanta acestuia
  • varsta legaturilor din cadrul website-ului
  • programarea/scrierea codului pentru un website optimizat (atribute, taguri, meta etc.)
  • structura continutului website-ului

2. Off-page SEO

  • retelele de socializare
  • comunicatele de presa
  • prezentare video in cadrul diferitelor website-urilor
  • crearea discutiilor in cadrul forumurilor/site-urilor de profil
  • articole diverse/stiri

Ai nevoie de mai multe informatii sau detalii privind procesul de optimizare seo ?
Contacteaza-ne!

Va fi simplu:

  1. Analizam si intocmim o strategie de SEO special gandita pentru tine
  2. Examinarea profesionala a website-ului existent
  3. Implementarea strategiei de SEO
  4. Generarea de rapoarte si statistici periodice

Contacteaza-ne!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

× Te pot ajuta?