Sari la conținut

Retur in 14 zile

Ce trebuie sa stii pentru ca procesul de retur sa decurga usor:

  1. Ca să returnezi produsele vândute de Moluccan, completează formularul de mai jos sau contactati-ne pe WhatsApp.
  2. Asigura-te ca produsul pe care vrei sa il returnezi indeplineste conditiile de retur afisate mai jos
  3. Daca vrei sa returnezi mai multe bucati sau produse este suficient sa completezi un singur formular de retur sau sa ne contactezi pe WhatsApp.
  4. Returneaza simplu si rapid cu orice curier doresti (achitant taxa de transport si trimiterea sa fie fara ramburs) sau putem trimite noi curierul sa ridice returul. Taxa de retur fiind 17RON. Aceasta se retine automat din suma ce trebuie restiutita (nu trebuie sa dati nici un ban la curier)
  5. In functie de preferintele tale putem schimba produsul sau returna banii in contul bancar furnizat de tine impreuna cu numele aferent.

Detalii despre dreptul la retragere:

Cumparatorul are dreptul sa se retraga din Contract, respectiv sa returneze un Bun sau sa renunțe la un Serviciu, în termen de 14 zile calendaristice, fara invocarea niciunui motiv si fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. Astfel, potrivit OUG nr 34/2014, perioada de returnare a unui Bun sau renunțare la un Serviciu expiră în termen de 14 zile de la:

  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun – în cazul în care Cumparatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separate
  • – ziua în care Cumparatorul intră în posesia fizică a ultimului Bun sau a ultimei piese – în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese

Conditii generale pentru returul produselor

Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit.

Returul se face cu etichetele inițiale intacte.

Produsul trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat și însotit de accesoriile/cadourile cu care a fost livrat.

Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.

Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice / electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.

Produsul trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, nepurtat, fara pete sau rupturi.

Formular Retur
Completeaza aici contul tau IBAN in RON si numele titularului de cont (plata nu functioneaza catre conturi in valuta).
× Te pot ajuta?